Followers

Feb 27, 2010

Phildar bedzie w srode.

I can't wait for Wednesday when i will have this catalog and start knitting some of the project from it!


Nie moge sie doczekac srody!!! Zamowilam w sklepie nowy katalog Phildara a w nim jest kilka modeli, ktore MUSZE wydziergac :) To nic, ze mialam sie trzymac listy, ktora jest juz dluga... ale nie mam schematow, a robienie na oko, owszem sprawia satysfakcje, ale zabiera wiecej czasu... Wloczka jest!!! i czeka :)

Troche gimnastyki mam z prowadzeniem z Polski. Raz mame poprosilam, aby za pobraniem wziela, potem mi przyslala oczywiscie z odpowiednim komentarzem, czy naprawde nie mam na co wydawac pieniedzy??? Za drugim razem poprosilam kolege, ktory wiedzialam, ze jedzie do Polski. Zlozylam zamowienie na jego babcie (wczesniej uprzedzona i sie zgodzila ufff), a tydzien temu mi juz przywiozl pake. Widze, ze moja ulubiona wloczka to bez dwoch zdan Kashmir i Soffio Plus. Z bawelnianych tanszych to Gloria. Mam tez Virginie i Sonate, i Lune (aby z czyms te cienizne zmieszac) same kolory ecru, maliny, rozowe, bezowe... hmmm tylko katalogu z wzorami brak! Jeszcze nadejdzie dzien, ze bede kupowac Rowan :))) Oby do srody!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.