Followers

Feb 25, 2010

A little lady.


To wdzianko skonczylam jakis czas temu, ale zanim sie sfotografowalo... w dodatku modelka zbyt ruchliwa, w parku za zimno, aby biegala w nim samym bez kurtki. Ogolnie jestem zadowolona, wyszlo tak jak mialo, jak bialy, lekki puch, z falbankami, robilam bez zadnego schematu. Bardzo spodobalo mi sie model Ingi, i postanowilam, ze jednego dnia wydziergam cos podobnego :) I wydziergalam z wloczki kashmir Himalaya na drutach 5.5. Nie bedzie to moja ulubiona, jakas taka jest rozciagliwa. A na zdjeciu moja inspiracja Grace in white, zdjecie z bloga "Ilkuduja", ktore mam w linkach. http://ilukuduja.blogspot.com/

When I first saw Grace in white made by Inga I knew that one day I will knit something similar for my little daughter. I didn't have a pattern. And I like what I knitted. It is not easy to take good photos as my girl is quite active. The best pictures could be taken outside in the park, but it is not warm enough at the moment.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.