Followers

Feb 6, 2014

Free cool knitting hats patterns

I will share today my fave free hats knitting patterns which I plan to knit for next winter. And a shawl. I still wear my two hats from last year Moi et toi  and  Houzuki and I just didn't feel like I must have something else...
Podziele sie z Wami dzis kilkoma wzorami fajowych czapkek, moze na nastepna zime je sobie zrobie, obecnie jesli juz cos zakladam na glowe to swoje dwie z poprzedniego roku Moi et toi i Houzuki . Przedstawiam wiec nasze zdolne rodaczki.
                                               

  

             Dwarf's wife by Asja Janeczek



                
                                  A tak przy okazji jeszcze szal, ktorego wzor wpadl w moje oko :o)
                                                           And free pattern for this shawl!
                               Ascalon by Christelle Nihoul


                                Mam nadzieje, ze Wam cos przypadnie do gustu i sie przyda :o) 

13 comments:

  1. Mi sie ta z pomponem podoba:)
    NApisz do mnie
    Ania- maran
    abigail1@onet.eu

    ReplyDelete
  2. wszystko już dawno zakolejkowane a jedna nawet w trakcie...pozdrawiam! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wole do swojego kolejkowania nawet nie zagladac :o))

      Delete
  3. Dzięki za wspaniałe wzory!!!

    ReplyDelete
  4. O raju... w tak zacnym towarzystwie wystąpić to zaszczyt :)) dzięki!
    Ascalon zachwycający! Jest w planach na wakacje:) wspaniale rozpisany wzór!
    Uwielbiam do Ciebie Kasiu zaglądać, do tej pory po cichutku, w tajemnicy.. od dziś to się zmieni:)
    Ciepło pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. odpowiedzialo mi sie Tobie ponizej, juz nie bede likwidowac i poprawiac, trojka dzieciakow mi pomaga jak widac skutecznie ;o)

      Delete
  5. zacnym :o))) zycze Ci kolejnych super wzorow! Fajnie widziec nowe sympatyczne zdolne "nasze" dziewczyny :o) Usciski****

    ReplyDelete
  6. Podglądałam Cię zanim założyłam bloga. Uwielbiam Twoje dziecięce udziergi. Dziękuję pięknie za uznanie:)

    ReplyDelete
  7. Najbardziej podoba mi się szal. Jest wyjątkowo oryginalny.
    Już widzę Ślicznotkę w tych czapeczkach i jej mamę w rewelacyjnym szalu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, czekam az napiszesz, ze Cie skusilam do robotek i ze wlasnie cos dziergasz :o))))

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.