Followers

Mar 10, 2014

Knit and go!

Still on holidays with my 3 kids lol
Recently I knit small projects so I can take it with me to the parks when we go out.
Nadal ferie z moja trojka, jako ze robie same male sweterki to smialo zabieram ze soba jak wychodzimy do parku, nawet sporo udaje mi sie na drutach porobic, latwe wzorki robia sie same bez notatek zadnych, starsza siostra lubi bawic sie ze swoimi braciszkami a oni tylko patrza, aby biec z nia wszedzie, to zabawne, ale moge sobie zwyczajnie klapnac i "podrutowac".
Nie mam zadnej wystrzalowej wloczki ot Tobiane z Cheval Blanc. Mam nadzieje, ze w kwietniu rusze z roznymi bolerkami vel "szragami" :D dla mlodej.



6 comments:

  1. Mama jest ważna ale to starsze rodzeństwo jest "Bogiem":)))) U mnie do dzisiaj tak jest mimo, że Karolka ma 18 lat a Kuba 14 to z jej zdaniem liczy się najbardziej. A ja się z tego cieszę:))) Uściski.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bylam pewna, ze masz mniejsze dzieci :o)

      Delete
    2. Tak, czas leci szybko :) A my zawsze piękne i młode:)))))

      Delete
  2. Czyli zaczął się dla Ciebie błogosławiony czas dziergania w parkach i na placach zabaw ;)

    ReplyDelete
  3. Osobiscie sie jakos wstydze dziergac na widoku,moze w tym roku sie podlacze do publicznego dziergania w Krakowie, moze hehe kilka zrobilam dla dzieciakow swetrow z Tobiana,alenic rozpinanego,lubie te wloczke i piore w pralce! Dzieci szybko rosna, wiec nie zal mi tej wloczki, ikolory maja super!!!!

    pozdrawiam Beata

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.