Followers

Sep 6, 2012

Emilka in vine lace.

I have done this cardigan VINE LACE CARDI also for my daugter in size 3-4 years old. She wears it quite often so for next summer i will add here some length to the sleeves and to the bottom...
 Zrobilam ten sweterk dla Emilki w rozmiarze na 3-4 latke, poczatkowo nie chciala zadnych guzikow, ale zrobilam jedna dziurke! Czesto go nosi i bedzie jeszcze dobry na wiosne/lato przyszlego roku, zrobie dluzsze rekawy w tym sweterku i dluzszy dol, na szczescie sonaty w tym kolorze jeszcze mi zostalo. Mala zaczela przedszkole takze jedno dziecko mniej w domu rowna sie ciut wiecej czasu dla siebie :o) Najgorsze sa nocki, jak przespie jednym ciagiem dwie godziny to jest sukces, w dzien niby powinnam je nadrabiac-odsypiac, ale nie wychodzi mi to, grunt to nic nie planowac i sie nie wkurzac, ze sie nic nie zrobilo, dni sa rozne, raz pracowite, raz przebimbane... ale zawsze sa w nich obecne dzieci, ktore sa na pierwszym planie... wiec to raczej nie sa dni przebimbane ale nimi wypelnione... 

Emilka nie jest zazdrosna o braci, raczej bardzo chce byc pomocna i sie nimi chwali, w pierwszym dniu przedszkola myslalam ze ochrypnie od opowiadania swoim kolezankom co maluchy robia, jak je odroznic... dzielna siostrzczka :o) Sweterek zrobilam na czworkach, nabralam 80 oczek chyba, sprawdze po poludniu, bo sweterek jest w przedszkolu razem z mala ;o)

23 comments:

  1. Śliczny sweterek.
    Jestem pełna podziwu, że znajdujesz czas na robótki przy dwóch maleństwach i małej damie :)
    Super, że Emilka chce pomagać i chwali się bliźniakami.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Dzieki Adaliro, we wrzesniu wszystko pokaze, bo mam troche nowych rzeczy jednak zrobionych i w koncu zdjecia w sweterkach jakie im zrobilam :o)

    ReplyDelete
  3. Pozdrawiam Kasiu :) Sweterek i modelka bardzo wdzięczne! Najbardziej mi się podoba, że dzielna siostrzyczka mówi jak odróżnić chłopców, no... bo przecież to jest ważne! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki Jolu* mala jest dumna i tylko ja z nimi mam ja zaprowadzac do przedszkola i po nia przychodzic z nimi :o)

      Delete
  4. :-) Elle est très mignonne !
    -dhelene-

    ReplyDelete
  5. Jaka z Emilki już duża dziewuszka, a jaka śliczna. Ucałuj ją od cioci Ani.
    Serdecznie pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niezle nam Aniu podrosla w te wakacje, az sama sie dziwie jak to mozliwe :o)

      Delete
  6. Jaka ona urocza! I ubrana stylowo :) Rany, jaka jesteś dzielna! Ja przy mojej małej się nie nudzę, co dopiero dwa takie bąble.

    ReplyDelete
    Replies
    1. te moje bable jeszcze sa ok, chyba jak zaczna raczkowac i lapac za wszystko to bedzie szalcial...

      Delete
  7. Coreczke masz sliczna...nie wiedzialam , ze mama po raz drugi zostaniesz. Gratulacje:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano tak chlopaki blizniaki nam sie trafily :o)

      Delete
  8. It looks beautiful and she is so cute! Congratulations.
    Pilar

    ReplyDelete
  9. Śliczny sweterek dla małej księżniczki. I jak miło poczytac, że siostra taka dumna z młodszych braci.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. tej jej milosci do nich jest az za duzo czasami :o)

      Delete
  10. cudna coreczka! jak malowana, bardzo twarzowy kolor, ale malym to we wszystkim ladnie, czyz nie, pozdr!!! beata z krakowa

    ReplyDelete
  11. Jestem zachwycona. Śliczne dzieci. Wszystkie takie słodkie. Malutka jest po prostu cudna. Taka uśmiechnięta. I dzielna. Życzę cierpliwości:-)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.