Followers

Nov 1, 2010

Brooklyn Tweed.

Quite a long time I follow Jared Flood's website http://brooklyntweed.net/ I like so many of his projects. I think when you look down you will guess quicly which one of his patterns I knitted first. Next will be Ptarmigan :)


Ptarmigan

Willoughby



Dosyc dlugo zagladam na strone Jareda Flood-a, w koncu robie cos dla siebie, jak widac ze zdjec juz wiadomo co sobie zrobilam. Jego rzeczy wydaja mi sie eleganckie, delikatne i pikene po prostu, i mimo, iz bardzo lubie zdecydowane kolory to i tak w mojej szafie glownie rzadzi ecru i bez. Tak jakos wychodzi. Nastepnym moim projektem bedzie Ptarmigan!
Najbardziej chcialabym Willoughby, ale chyba nie dalabym rady z wzorem. Wyszukalam sobie juz jakis estonski motyw szala za ktory mam zamiar sie zabrac jeszce w tym roku :)

5 comments:

  1. I pomyśleć, że przed laty nosiłam własnoręcznie dziergane szaliki, bereciki, czapeczki i bluzeczki, a teraz już nie mam ochoty wziąć druty czy szydełko do rąk.
    Pozdrawiam mamę i córeczkę.

    ReplyDelete
  2. O rety! :) Dla mnie to kosmiczna magia:) Muszę jednak przyznac, że szal elegancki:) Aż mi "smaka" na tego typu robótki robisz:)

    ReplyDelete
  3. Brooklyntweed'a obserwuję od paru lat, zachwycam się jego karierą. Własnie robię drobiazg jego projektu. Gdyby nie Jared nie zgłębiałabym wiedzy o Elizabeth Zimmermann!!!

    ReplyDelete
  4. Jesteś nareszcie! :D Już się martwiłam...
    Teraz Cię zdziwię: zupełnie nie wiem, o kim mówicie :O ale dziergadła sliczne.
    Pokazuj się w nowym nakryciu!
    Czapeczki dziecięce i Twoja mała - cudeńka :)
    buziaki :*

    ReplyDelete
  5. Aniu, Maran wezcie druty w rece, wciagniecie sie i jeszcze sliczne rzeczy sobie wyprodukujecie :)

    CU@5 tylko mi nie mow, ze tym drobiazgiem jest Willoughby wlasnie :)

    Agata, ja jestem beznadziejna blogerka :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.