Followers

Jul 1, 2015

Charlotte Cardigan

Charlotte Cardigan was published last Sunday. Cute and easy to follow pattern if you like to knit bobbles. As you know I do! More pictures, details and informations on ravelry here. It was tested by others. Until Friday midnight promotion 20% off with a code 20.


Charlotte Cardigan to kolejny sweterek jaki przetestowalam w czerwcu i opublikowalam w ostatnia niedziele. Z kodem 20 jest do polnocy piatkowej o 20% tanszy. Znowu wloczka dropsa cotton merino, glowne druty to 3.5 i 3 mm. Ktos mi napisal, ze teraz jest szal na ten odcien blue, jaki kiedys byl na roz, dzieki Krainie Lodu. Zabawne, ze po raz pierwszy tez  wiekszosc osob testujacych zrobilo go w niebieskosciach. Wiecej szczegolow i innych wydan tego swetra na ravelry


 A tutaj ktos bardzo zdziwiony, ze sweter ma guziki z boku i sie nie zapina w tradycyjny sposob :o)
Zdjecie nalezy do katring na ravelry.

Ja ten wzor trzymalam sobie, aby zrobic czapke, ale po ostatnich wichurach obiecalam sobie, ze juz nigdy nie zrobie zadnej czapki z azurem nawet najmniejszym, bo to jest bez sensu, mimo iz sa piekne i mam tez kilka do zrobienia w kolejce cudzych wzorow.

5 comments:

  1. Na razie Twoje pociechy są malutkie, więc szybko się robi sweterki, ale co będzie, gdy córcia skończy 18 lat i będzie wyższa od mamy?
    Serdecznie pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wtedy bedzie sie je robilo ciut dluzej :o)

      Delete
  2. Kasia, cudny jest ten sweterek! zapięcie z boku dodaje mu szyku :)

    też ostatnio dla Córci zrobiłam sweterek niebiesko/turkusowy, a to dlatego, że na wystawie sklepowej rzuciła się na mnie sukienka i od razu wizja sweterka do niej pasującego :)

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki! a inspiracje daja znac o sobie wszedzie i o prawie o kazdej porze dnia i ... nocy :o)

      Delete
  3. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    ReplyDelete