Followers

Oct 26, 2013

Unisex Cardigan

Finally another pattern is ready in ravelry shop, youpiii lol Unisex cardigan. 
I think the boys and girls will look good in this lace! Few months ago I have finished this one and second boy is having in beige colour. I know autumn is coming and I still knit in cotton, I do not mind. At home is warm even outside is quite amazing with 20, 22 degrees! Just please click on the photo for more details on ravelry.

 Tego urwiska juz pokazywalam w tym sweterku, w koncu i jego brat doczekal sie swojego w bezowym kolorze a ja z kolei mam ogromna satysfakcje, ze w koncu wzor na ten Unisex jest gotowy! Rozpiska jest znowu w bawelnie dropsa (cotton light drops), wiem jesien i zima niedlugo, ale ... u mnie cieplo, jeszcze po 20-22 na dworze, a w domu zawsze cieplej... przynajmniej kolorystycznie jesiennie :o)
Bardzo sie ciesze, ze zaczelam sprzedawac swoje wzory! Jesli jest ktos kto tu zaglada i sie waha, to goraco namawiam, aby sprobowac. Ja zaluje tylko, ze nie zmobilizowalam sie wczesniej, ale te blizniaki...
Pozdrawiam****






6 comments:

  1. Gratuluję! Uniwersalne kardigany to coś, co przyszłe mamusie lubią najbardziej :-)

    ReplyDelete
  2. Śliczny! Niby prosty ale ozdobny... Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  3. ekstra!!! i trzymam kciuki za wiecej sweterkow, fajowych wzorow na druty, sa urocze kaska! czekam na jakas nowa czapke teraz hehe

    beata

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.