Followers

Sep 11, 2011

Nad rzeka.

Kolejny prosty, zwyczajny, robiony bezszwowo na luzie dla malej. Z Reginy Adriafilu. Udziwniony dekolt , buffki rekawki i kieszonka :o)







Pierwszy tydzien chodzenia do przedszkola za nami, nie obywa sie bez placzu, ale po poludniu mala do domu juz isc nie chce... Nowy rok szkolny sie zaczal i nowe tematy do narzekan slychac dookola, glownie, ze 300 euro to tak malo na wyprawke dziecka do szkoly, bo to tak MALO! Wg mnie to Francuzki sa rozpieszczane przez swoje panstwo, becikowe dostaja w wysokosci ponad 900 euro, potem dziecko do trzeciego roku zycia ma jakies 190 euro (na mleko i pieluchy), pozniej znowu cos kolo tego do chyba 18 roku zycia, a jak dziecko zaczyna szkole to dodatkowo jednorazowe 300 na zeszyty i ksiazki... Jak dzieci wiecej to i pieniedzy wiecej... Nie ma znaczenia czy rodzic pracuje ani ile zarabia. Przedszkole w sumie jest darmowe, placi sie tylko ubezpieczenie roczne, i za posilki, tu akurat w zaleznosci od zarobkow, wiec waha sie to pomiedzy 0.60 a 5 euro. Nie narzekam :o)

2 comments:

  1. Według mnie to brzmi jak utopia...
    Powodzenia w przedszkolu! :)

    ReplyDelete
  2. pewnie, nie narzekaj! u nas akurat odwrotnie - dają figę; dwa dni pod rząd byłam na zebraniach - w szkole u Starszej i w przedszkolu u Młodszej, a potem siadłam i podliczyłam wydatki na "darmową" oświatę, ładna sumka się uzbierała... Ale i tak jest nieźle - żadnego czesnego co miesiąc nie muszę płacić ;)

    Udziwniony dekolt jet śliczny!

    buziak :*

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.