Followers

Sep 27, 2011

Cos dlugoterminowego.

Jak tylko to zobaczylam to sie zachwycilam :o) Swietny projekt TINY OWL KNIts, kiedy chcemy miec cos wypasionego w domu i wykorzystac resztki wloczek jakie nam zostaly. A takze niezly przerywnik kiedy myslimy co znowu wrzucimy na druty itd etc... Dziewczyny "derkuja" i zarazaja :o) jesli zaczne to moja bedzie w nudniastych kremach i bezach, a dla malej blado rozowiastych.


Na zdjeciu dzielo: the beekeeper's quilt!


Bardzo lubie podgladac magiczne projekty Stephanie, nie wiem czy wiecie , ale ona takze pisze piosenki i spiewa.



I just love the projects made by Tiny OWL Knits!


P.S. CUat5, najlepsze jest to, ze sie mozna z innymi pufkami powymieniac, puffkomania na maxa :o) ja chyba wolalabym, aby byly ciut wieksze, pozdrawiam*

2 comments:

  1. Znam, znam...wciągnęłam się już dobry miesiąc temu...tylko, że mam już za dużo projektów "pomiędzy". Pochwal się swoimi hexapuffami koniecznie!!!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. ale pomysłowe!
    No właśnie,kolejna zaraza się szerzy - u mnie narzuta na drutach ;)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.